Using Pedagogical Affordances in order to Unveil Disciplinary Discourse in Electrical Engineering for EMI Teacher Training (2019) Ruiz Madrid, María Noelia Fortanet Gómez, Inmaculada Empirical studies in multilingualism
- Número de citas: 5 (40.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 MULTIDISCIPLINAR 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Merging conceptual and procedural knowledge through PBL and Youtube videos Pág. 160-179 | 2023 | Conexiones digitales: las tecnologías como puentes de aprendizaje |
Rodríguez Peñarroja, Manuel
|
A MDA approach to vocabulary teaching in an EFL secondary education context Núm. 28 Pág. 65-68 | 2023 | Fòrum de Recerca |
Alba, Alejandro Mena
|
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Beltrán Palanques, Vicente
|
Developing multimodal communicative competence in emerging academic and professional genres. Vol. 20 Núm. 1 Pág. 27-50 ARTICULO | 2020 | IJES |
Ruiz Madrid, María Noelia
Valeiras Jurado, Julia
|
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20 | 2020 | Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education |
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024