Relations between adolescents' self-evaluations, time perspectives, motivation for school and their achievement in different countries and at different ages (2005) Peetsma, Thea van der Veen, I. Hascher, Tina Roede, Ewoud European journal of psychology of education Vol. 20 Núm. 3 Pág. 209-226
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation Vol. 37 Núm. 3 Pág. 807-829 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Van Vo, De
Csapó, Benö
|
New insights on young peoples’ motivation in lower Secondary Education in Denmark Vol. 8 Núm. 1 Pág. 60-88 ARTICULO | 2019 | Qualitative Research in Education |
Pless, Mette
Katznelson, Noemi
|
Vinculación entre patrones de aprendizaje y estilos de orientación temporal en estudiantes universitarios argentinos Núm. 77 Pág. 277-298 ARTICULO | 2019 | Revista colombiana de educación |
González, Mariela Lourdes
Difabio de Anglat, Hilda Emilia
|
The relationship of gender, time orientation, and achieving self-regulated learning Vol. 35 Núm. 2 Pág. 353-369 ARTICULO | 2017 | Revista de investigación educativa, RIE |
Salmerón Pérez, Honorio
Gutiérrez Braojos, Calixto
Rodríguez Fernández, Sonia
|
Capacidad predictiva de la autoeficacia académica sobre las dimensiones del autoconcepto en una muestra de adolescentes chilenos Núm. 30 Pág. 31-50 ARTICULO | 2016 | ESE |
García Fernández, José Manuel
Díaz Herrero, Ángela
Torregrosa Díez, María Soledad
Inglés Saura, Cándido J.
Lagos San Martín, Nelly
Gonzálvez Macià, Carolina
|
Personality Traits Núm. 18 Pág. 19-10 ARTICULO | 2015 | The Spanish Journal of Psychology |
Gil Gomes Carvalho, Renato
Ferreira Novo, Rosa
|
Moderator effect of time orientation patterns in achieving self-regulated learning Vol. 19 Núm. 2 Pág. 267-287 ARTICULO | 2014 | Revista de psicodidáctica |
Gutiérrez Braojos, Calixto
Salmerón Pérez, Honorio
Muñoz Cantero, Jesús Miguel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Nov-2024