Age-related Differences in the Development of Written Production. An Empirical Study of EFL School Learners (2001) Celaya Villanueva, María Luz Torras Cherta, María Rosa IJES. international journal of English studies Vol. 1 Núm. 2 Pág. 103-126
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Van Mensel, Luk
Galand, Benoît
|
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Mavrou, Irini
Ainciburu, Cecilia
|
Evaluation of the Written Competence of Pre-service Teachers of French as a Foreign Language in Belgium Núm. 27 Pág. 141-153 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Ruyffelaert, Ariane
|
Lexical Errors in Writing at the End of Primary and Secondary Education Núm. 23 Pág. 109-124 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Agustín Llach, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024