Age-related Differences in the Development of Written Production. An Empirical Study of EFL School Learners (2001) Celaya Villanueva, María Luz Torras Cherta, María Rosa IJES. international journal of English studies Vol. 1 Núm. 2 Pág. 103-126

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Van Mensel, Luk Galand, Benoît
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Mavrou, Irini Ainciburu, Cecilia
Evaluation of the Written Competence of Pre-service Teachers of French as a Foreign Language in Belgium
Evaluation of the Written Competence of Pre-service Teachers of French as a Foreign Language in Belgium Núm. 27 Pág. 141-153 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Ruyffelaert, Ariane
Lexical Errors in Writing at the End of Primary and Secondary Education
Lexical Errors in Writing at the End of Primary and Secondary Education Núm. 23 Pág. 109-124 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Agustín Llach, María del Pilar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024