The impact of intellectual ability and metacognition on learning: New support for the threshold of problematicity theory (2006) Prins, Frans J. Veenman, Marcel V. J. Elshout, Jan J. Learning and instruction. The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction Núm. 4 Pág. 374-387
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La inclusión en la escuela Núm. 34 Pág. 67-80 ARTICULO | 2021 | Qurriculum |
Díaz Pino, Alejandra Alexia
Bueno Álvarez, José Antonio
|
Assessing self-regulated learning in early childhood education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 278-283 ARTICULO | 2010 | Psicothema |
de la Fuente Arias, Jesús
Lozano Díaz, Antonia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024