Engagement in self-regulated deep learning of successful immigrant and non-immigrant students in inner city schools (2008) Blom, Sarah Severiens, Sabine European journal of psychology of education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 41-58
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Cognitive engagement in self-regulated learning: an integrative model Vol. 37 Núm. 3 Pág. 833-852 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Li, Shan
Lajoie, Susanne P.
|
Alumnos inmigrantes latinos en España Vol. 12 Núm. 34 Pág. 803-834 ARTICULO | 2014 | Electronic journal of research in educational psychology |
Cedeño, Luis F.
Martínez Arias, María del Rosario
Bueno Álvarez, José Antonio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024