Cognitive engagement in self-regulated learning: an integrative model (2022) ARTICULO Li, Shan Lajoie, Susanne P. European journal of psychology of education Vol. 37 Núm. 3 Pág. 833-852
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Longitudinal exploration of online learning burnout Vol. 39 Núm. 1 Pág. 361-388 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Huang, Changqin
Tu, Yaxin
He, Tao
Han, Zhongmei
Wu, Xuemei
|
Cyberloafing among Gen Z students: the role of norms, moral disengagement, multitasking self-efficacy, and psychological outcomes Vol. 38 Núm. 2 Pág. 567-585 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Mihelic, Katarina Katja
Geok Lim, Vivien Kim
Culiberg, Barbara
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024