Some factors underlying mathematical performance: The role of visuospatial working memory and non-verbal intelligence (2008) Kyttälä, Minna Letho, Juhani E. European journal of psychology of education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 77-94
- Número de citas: 9 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 7 EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Quelques assises pour valoriser le développement des connaissances spatiales à l’école primaire Vol. 40 Núm. 2 Pág. 135-178 ARTICULO | 2020 | Recherches en didactique des mathématiques |
Marchand, Patricia
|
Contribución de los Componentes de la Memoria de Trabajo a la Eficiencia en Aritmética Básica Durante la Edad Escolar Vol. 26 Núm. 2 Pág. 2 | 2017 | Psykhe |
Castro Cañizares, Danilka
Amor Diaz, Valeska
Gómez, David Maximiliano
Dartnell, Pablo
|
Funcionamiento ejecutivo y rendimiento matemático Vol. 1 Núm. 1 Pág. 323-332 ARTICULO | 2016 | International Journal of Developmental and Educational Psychology |
Mercader Ruiz, Jessica
Pinto Tena, Vicente
Miranda Casas, Ana
Siegenthaler Hierro, Rebeca
Presentación Herrero, María Jesús
Badenes Gasset, Ana
|
Math skills and executive functioning in preschool Vol. 20 Núm. 1 Pág. 65-82 ARTICULO | 2015 | Revista de psicodidáctica |
Presentación Herrero, María Jesús
Siegenthaler Hierro, R.
Pinto Tena, Vicente
Mercader Ruiz, Jessica
Miranda Casas, Ana
|
Memoria de trabajo en niños de educación infantil con y sin bajo rendimiento matemático Vol. 3 Núm. 1 Pág. 233-244 ARTICULO | 2014 | International Journal of Developmental and Educational Psychology |
Presentación Herrero, María Jesús
Siegenthaler Hierro, Rebeca
Pinto Tena, Vicente
Mercader Ruiz, Jessica
Colomer Diago, Carla
Fernández Andrés, María Inmaculada
Sanchiz, M. L.
Miranda Casas, Ana
|
A study on the relationship between students’ cognitive style and Mathematical word and procedural problem solving while controlling for students’ intelligent quotient and math anxiety Vol. 1 Núm. 1 Pág. 59-73 ARTICULO | 2013 | European Journal of Child Development, Education and Psychopathology |
Azari, Safoura
Radmehr, Farzad
Mohajer, Masoome
Alamolhodaei, Hassan
|
A study on the relationship between students’ cognitive style and Mathematical word and procedural problem solving while controlling for students’ intelligent quotient and math anxiety Vol. 1 Núm. 2 Pág. 59-73 ARTICULO | 2013 | European Journal of Child Development, Education and Psychopathology |
Azari, Safoura
Radmehr, Farzad
Mohajer, Masoome
Alamolhodaei, Hasan
|
Encyclopedic Memory Vol. 2 Núm. 1 Pág. 56-80 ARTICULO | 2013 | International Journal of Educational Psychology |
Lieury, Alain
Lorant-Royer, Sonia
|
Inhibitory processes, working memory, phonological awareness, naming speed, and early arithmetic achievement Vol. 14 Núm. 2 Pág. 580-588 ARTICULO | 2011 | The Spanish Journal of Psychology |
Navarro Guzmán, José Ignacio
Ruiz Cagigas, Gonzalo
Marchena Consejero, Esperanza
Aguilar Parra, José Manuel
Alcalde Cuevas, Concepción
Menacho Jiménez, Inmaculada
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024