The Role of Hubs in the Adoption Process. (2009) Goldenberg, Jacob Han, Sangman Lehmann, Donald R. Hong, Jae Weon Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 73 Núm. 2 Pág. 1-13

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Critical accommodation information for travel opinion leader
Critical accommodation information for travel opinion leader Vol. 11 Núm. 1 Pág. 1-14 ARTICULO
2020 Independent Journal of Management & Production
Yeh, Chien Mu
Extending influence on social media
Extending influence on social media Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO
2020 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Marcos García, Silvia Alonso Muñoz, Laura López Meri, Amparo
Strong ties versus weak ties in word-of-mouth marketing
Strong ties versus weak ties in word-of-mouth marketing Vol. 22 Núm. 4 Pág. 245-256 ARTICULO
2019 Business Research Quarterly
Hu, Hai hua Wang, Le Jiang, Lining Wang, Wei
Mavenismo
Mavenismo Núm. 16 Pág. 8 ARTICULO
2018 Hipertext.net
Urrutikoetxea Arrieta, Beñat Rodríguez Molina, Miguel Angel Castañeda García, José Alberto
Marketing and social networks
Marketing and social networks Vol. 26 Núm. 3 Pág. 347-366 ARTICULO
2017 European journal of management and business economics
Litterio, Mario Nantes, Esteban Alberto Larrosa, Juan M. C. Gómez, Liliana Julia
Difusión de productos a través de redes sociales
Difusión de productos a través de redes sociales Vol. 18 Núm. 2 Pág. 28-42
2013 Respuestas
Robledo Giraldo, Sebastián Duque Méndez, Néstor Darío Zuluaga, Jorge I.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024