Marketing and social networks (2017) ARTICULO Litterio, Mario Nantes, Esteban Alberto Larrosa, Juan M. C. Gómez, Liliana Julia European journal of management and business economics Vol. 26 Núm. 3 Pág. 347-366

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
MPs, Outside Interests, and Corporate Boards
MPs, Outside Interests, and Corporate Boards Vol. 77 Núm. 2 Pág. 219-239 ARTICULO
2024 Parliamentary affairs
Smith, Matthew Newman, Jack
Análisis de influenciadores en Twitter
Análisis de influenciadores en Twitter Vol. 33 Núm. 1 Pág. 26-42 ARTICULO
2022 Redes
Rojas Rincón, Joan Sebastián Osorio, Carlos Andrés
Online dating apps as a marketing channel
Online dating apps as a marketing channel Vol. 30 Núm. 1 Pág. 1-17 ARTICULO
2021 European journal of management and business economics
Rita, Paulo Filipe Ramos, Ricardo Mealha, Marta Radu, Lucian
Social Media as a launching platform for two emerging political parties: Vox and Maspais in the General Elections of Spain in November 2019
Social Media as a launching platform for two emerging political parties: Vox and Maspais in the General Elections of Spain in November 2019 Vol. 18 Núm. 2 Pág. 18-83 ARTICULO
2021 UCJC Business & Society Review
López, María Puchalt López, María Bigné Alcañiz, José Enrique
Does social climate influence positive eWOM?
Does social climate influence positive eWOM? Vol. 21 Núm. 1 Pág. 26-38 ARTICULO
2018 Business Research Quarterly
Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique Sanz Blas, Silvia Tronch García de los Ríos, José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024