Prediction of kindergartners' academic achievement from their effortful control and emotionality: Evidence for direct and moderated relations. (2010) Valiente Barroso, Carlos Swanson, Jodi Lemery-Chalfant, Kathryn Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 3 Pág. 550-560
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Predictive Analysis of Academic Performance in Peruvian Children Vol. 20 Núm. 57 Pág. 291-310 ARTICULO | 2022 | Electronic journal of research in educational psychology |
Alfaro Cardenas, Pedro Fernando
Guimet Castro, Marisut
Malaspina Quevedo, Martín
|
Temperament and academic achievement in childre Vol. 11 Núm. 3 Pág. 736-757 ARTICULO | 2021 | EJIHPE |
Nasvytienė, Dalia
Lazdauskas, Tomas
|
Executive Functions as Predictors of School Performance and Social Relationships Núm. 19 Pág. 23-10 ARTICULO | 2016 | The Spanish Journal of Psychology |
Zorza, Juan Pablo
Marino D., Julián C.
Acosta Mesas, Alberto
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025