A is for apple: Mnemonic symbols hinder the interpretation of algebraic expressions. (2010) Hattikudur, Shanta McNeil, Nicole M. Weinberg, Aaron Stephens, Ana C. Asquith, Pamela Knuth, Eric J. Alibali, Martha W. Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 3 Pág. 625-634

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Students' Perception of Letters as Specific Unknown and Variable
Students' Perception of Letters as Specific Unknown and Variable Vol. 11 Núm. 1 Pág. 79-92 ARTICULO
2020 JETT
Heidari, Fatemeh Zahra Asghary, Nasim
Middle School Students’ Conceptual Understanding of Equations
Middle School Students’ Conceptual Understanding of Equations Vol. 3 Núm. 3 Pág. 235-264 ARTICULO
2014 International Journal of Educational Psychology
Alibali, Martha W. Stephens, Ana C. Brown, Alayna N S. Kao, Yvonne Nathan, Mitchell J

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024