Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 0 |
2022 | 2 |
2021 | 0 |
2020 | 1 |
2019 | 3 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2018 | 1 | 1 |
2015 | 0 | 4 |
2013 | 0 | 1 |
2011 | 1 | 1 |
2010 | 0 | 2 |
2005 | 1 | 1 |
2006 | 1 | 0 |
2007 | 1 | 0 |
2008 | 1 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2012 | 2 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 2 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
14 | Artículo de revista | 10 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
Easy as ABCABC
|
Artículo | 3 |
2010 |
A is for apple: Mnemonic symbols hinder the interpretation of algebraic expressions.
|
Artículo | 2 |
2013 |
Effects of Perceptually Rich Manipulatives on Preschoolers' Counting Performance
|
Artículo | 1 |
2005 |
Why Won't You Change Your Mind? Knowledge of Operational Patterns Hinders Learning and Performance on Equations.
|
Artículo | 1 |
2018 |
Assessing formal knowledge of math equivalence among algebra and pre-algebra students
|
Artículo | 1 |
2015 |
Arithmetic practice can be modified to promote understanding of mathematical equivalence
|
Artículo | 1 |
2011 |
Benefits of Practicing 4 = 2 + 2
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024