Ability self-concepts and subjective value in literacy: Joint trajectories from grades 1 through 12 (2010) Archambault, Isabelle Eccles, Jacquelynne Vida, Mina N. Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 4 Pág. 804-816
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Motivational Pathways Underlying Gifted Underachievement Vol. 67 Núm. 3 Pág. 179-197 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Ramos, Alicia
Lavrijsen, Jeroen
Linnenbrink-Garcia, Lisa
Soenens, Bart
Vansteenkiste, Maarten
Sypré, Sabine
Boncquet, Michiel
Verschueren, Karine
|
Longitudinal predictions between temperamental sensitivities and achievement goal orientations in the early school years Vol. 35 Núm. 2 Pág. 451-475 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Rawlings, Anna Maria
Tapola, Anna
Niemivirta, Markku
|
Behavioral engagement and disaffection in school activities Vol. 31 Núm. 3 Pág. 869-878 ARTICULO | 2015 | Anales de psicología |
González Fernández, Antonio
Paoloni, Paola Verónica
Donolo, Danilo
Rinaudo, María Cristina
|
El autoconcepto y la motivación escolar Vol. 6 Núm. 1 Pág. 221-228 ARTICULO | 2014 | International Journal of Developmental and Educational Psychology |
Palomo del Blanco, María Pilar
|
Self-determination, behavioral engagement, disaffection, and academic performance Núm. 17 Pág. 1-10 ARTICULO | 2014 | The Spanish Journal of Psychology |
González Fernández, Antonio
Paoloni, Paola Verónica
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024