Eccles, Jacquelynne
University of Michigan (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 7 |
2023 | 11 |
2022 | 4 |
2021 | 10 |
2020 | 8 |
2019 | 6 |
2018 | 1 |
2017 | 1 |
2016 | 1 |
2015 | 7 |
2014 | 2 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 1 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 2 |
2012 | 0 | 36 |
2010 | 0 | 13 |
2007 | 4 | 8 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 1 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 3 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 59 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2012 |
Social Support Matters
|
Artículo | 36 |
2007 |
I Like to Do It, I'm Able, and I Know I Am
|
Artículo | 8 |
2010 |
Ability self-concepts and subjective value in literacy: Joint trajectories from grades 1 through 12
|
Artículo | 5 |
2010 |
Developing and fostering passion in academic and nonacademic domains
|
Artículo | 4 |
2010 |
Longitudinal links between older sibling features and younger siblings' academic adjustment during early adolescence.
|
Artículo | 2 |
2020 |
Cross-Domain Trajectories of Students’ Ability Self-Concepts and Intrinsic Values in Math and Language Arts
|
Artículo | 2 |
2010 |
Étude de trois facteurs clés pour comprendre la persévérance à l'université
|
Artículo | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024