Cross-Domain Trajectories of Students’ Ability Self-Concepts and Intrinsic Values in Math and Language Arts (2020) Gaspard, Hanna Lauermann, Fani Rose, Norman Wigfield, Allan Eccles, Jacquelynne Child development Vol. 91 Núm. 5 Pág. 1800-1818
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Correlates of adolescents’ STEM career aspirations Vol. 39 Núm. 1 Pág. 189-209 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Myin, Ei T.
Robnett, Rachael D.
|
Motivational Pathways Underlying Gifted Underachievement Vol. 67 Núm. 3 Pág. 179-197 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Ramos, Alicia
Lavrijsen, Jeroen
Linnenbrink-Garcia, Lisa
Soenens, Bart
Vansteenkiste, Maarten
Sypré, Sabine
Boncquet, Michiel
Verschueren, Karine
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024