A Meta-Analysis of Peer-Mediated Interventions for Young Children with Autism Spectrum Disorders (2011) Zhang, Jie Wheeler, John J. Education and training in autism and developmental disabilities Vol. 46 Núm. 1 Pág. 62-77

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La formación del profesorado sobre el autismo basada en la evidencia
La formación del profesorado sobre el autismo basada en la evidencia Vol. 23 Núm. 1 Pág. 127-142 OTRO
2020 Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
Larraceleta González, Aitor
Peer interactions in preschool inclusive classrooms
Peer interactions in preschool inclusive classrooms Vol. 85 Núm. 4 Pág. 432-452 ARTICULO
2019 Exceptional children
Lin, Tzu-Jung Chen, Jing Justice, Laura M. Sawyer, Brook
What Does the Intention to be a Volunteer for a Student with Autism Predict? The Role of Cognitive Brain Types and Emotion and Behavior Characteristic
What Does the Intention to be a Volunteer for a Student with Autism Predict? The Role of Cognitive Brain Types and Emotion and Behavior Characteristic Vol. 24 Núm. 1 Pág. 26-30 ARTICULO
2018 Psicología educativa
Laghi, Fiorenzo Lonigro, Antonia Baumgartner, Emma Baiocco, Roberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024