A Meta-Analysis of Peer-Mediated Interventions for Young Children with Autism Spectrum Disorders (2011) Zhang, Jie Wheeler, John J. Education and training in autism and developmental disabilities Vol. 46 Núm. 1 Pág. 62-77
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La formación del profesorado sobre el autismo basada en la evidencia Vol. 23 Núm. 1 Pág. 127-142 OTRO | 2020 | Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado |
Larraceleta González, Aitor
|
Peer interactions in preschool inclusive classrooms Vol. 85 Núm. 4 Pág. 432-452 ARTICULO | 2019 | Exceptional children |
Lin, Tzu-Jung
Chen, Jing
Justice, Laura M.
Sawyer, Brook
|
What Does the Intention to be a Volunteer for a Student with Autism Predict? The Role of Cognitive Brain Types and Emotion and Behavior Characteristic Vol. 24 Núm. 1 Pág. 26-30 ARTICULO | 2018 | Psicología educativa |
Laghi, Fiorenzo
Lonigro, Antonia
Baumgartner, Emma
Baiocco, Roberto
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024