Why grades engender performance-avoidance goals: The mediating role of autonomous motivation (2011) Pulfrey, Caroline Butera, Fabrizio Buchs, Céline Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 3 Pág. 683-700

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A tool-kit to help students from low socioeconomic status background
A tool-kit to help students from low socioeconomic status background Vol. 38 Núm. 2 Pág. 495-518 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Azevedo, Raquel Rosário, Pedro Magalhaes, Paula Núñez Pérez, José Carlos Pereira, B. Pereira, A.
Error handling in the classroom
Error handling in the classroom Vol. 36 Núm. 3 Pág. 719-738 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Soncini, Annalisa Matteucci, M. C. Butera, Fabrizio
Personalizing Feedback Using Voice Comments
Personalizing Feedback Using Voice Comments Vol. 10 Núm. 4 Pág. 309-324 ARTICULO
2018 Open Praxis
Keane, Kjrsten McCrea, Daniel Russell, Miriam

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024