Why grades engender performance-avoidance goals: The mediating role of autonomous motivation (2011) Pulfrey, Caroline Butera, Fabrizio Buchs, Céline Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 3 Pág. 683-700
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A tool-kit to help students from low socioeconomic status background Vol. 38 Núm. 2 Pág. 495-518 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Azevedo, Raquel
Rosário, Pedro
Magalhaes, Paula
Núñez Pérez, José Carlos
Pereira, B.
Pereira, A.
|
Error handling in the classroom Vol. 36 Núm. 3 Pág. 719-738 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Soncini, Annalisa
Matteucci, M. C.
Butera, Fabrizio
|
Personalizing Feedback Using Voice Comments Vol. 10 Núm. 4 Pág. 309-324 ARTICULO | 2018 | Open Praxis |
Keane, Kjrsten
McCrea, Daniel
Russell, Miriam
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024