Academically gifted students' perceived interpersonal competence and peer relationships (2012) ARTICULO Lee, Seon-Young Olszewski-Kubilius, Paula Thomson, Dana Turner Gifted child quarterly Vol. 56 Núm. 2 Pág. 90-104

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Psychological Well-Being of Intellectually and Academically Gifted Students in Self-Contained and Pull-Out Gifted Programs
Psychological Well-Being of Intellectually and Academically Gifted Students in Self-Contained and Pull-Out Gifted Programs Vol. 66 Núm. 3 Pág. 188-207 ARTICULO
2022 Gifted child quarterly
Cash, Trent N. Lin, Tzu-Jung
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students Vol. 38 Núm. 2 Pág. 278-294 ARTICULO
2022 Anales de psicología
Infantes Paniagua, Álvaro Fernández Bustos, Juan Gregorio Palomares Ruiz, Ascensión Contreras Jordán, Onofre Ricardo
Percepción del profesorado de Educación Primaria sobre las características y la detección del alumnado con alta capacidad intelectual en la Comunidad Autónoma del País Vasco
Percepción del profesorado de Educación Primaria sobre las características y la detección del alumnado con alta capacidad intelectual en la Comunidad Autónoma del País Vasco Núm. 390 Pág. 103-128 ARTICULO
2020 Revista de educación
Aperribai Unamuno, Leire Garamendi, Leire
Cyberbullying and internet addiction in gifted and nongifted teenagers
Cyberbullying and internet addiction in gifted and nongifted teenagers Vol. 64 Núm. 3 Pág. 192-203 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Sureda García, Immaculada López Penadés, Raül Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel Sureda Negre, Jaume
Differences in Mechanisms of Social Interaction of Gifted Children Based on Peer Acceptance
Differences in Mechanisms of Social Interaction of Gifted Children Based on Peer Acceptance Vol. 16 Núm. 1 Pág. 13-30 ARTICULO
2019 Acción psicológica
Hernández Lastiri, Pablo Borges del Rosal, María de África Cadenas Borges, María
The effects of academic giftedness and gender on developmental trajectories of hopelessness among students living in economically disadvantaged neighborhoods
The effects of academic giftedness and gender on developmental trajectories of hopelessness among students living in economically disadvantaged neighborhoods Vol. 63 Núm. 4 Pág. 225-242 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Bolland, Anneliese C. Besnoy, Kevin D. Tomek, Sara Bolland, John M.
From A (Aggression) to V (Victimization)
From A (Aggression) to V (Victimization) Vol. 63 Núm. 3 Pág. 185-200 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Peairs, Kristen F. Putallaz, Martha Costanzo, Philip R.
Sobredotación, talento e inteligencia normal
Sobredotación, talento e inteligencia normal Vol. 11 Núm. 1 Pág. 91-112 ARTICULO
2018 Revista de Educación Inclusiva
López Rivas, Laura Calero García, María Dolores
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO
2017 Acción psicológica
Cadenas Borges, María Borges del Rosal, María de África

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024