Número de publicaciones: 31 (54.8% citado)
Número de citas: 119 (2.5% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 80
Índice h: 6
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 5.3
Promedio de citas últimos 5 años: 4.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 8
2023 18
2022 28
2021 14
2020 18
2019 15
2018 6
2017 2
2016 5
2015 4
2014 0
2013 1
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 4 1
2020 3 8
2018 3 11
2017 0 10
2016 1 5
2015 1 24
2014 1 5
2012 1 44
2011 4 2
2010 0 2
2009 1 3
2008 2 3
2004 1 1
2005 5 0
2006 1 0
2007 0 0
2013 1 0
2019 0 0
2021 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
31 Artículo de revista 119
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2012 A proposed direction forward for gifted education based on psychological science
Artículo ARTICULO 34
2015 Re-pensando las altas capacidades: una aproximación evolutiva
Artículo ARTICULO 24
2018 Poverty, academic achievement, and giftedness
Artículo ARTICULO 11
2012 Academically gifted students' perceived interpersonal competence and peer relationships
Artículo ARTICULO 9
2020 The effectiveness of current interventions to reverse the underachievement of gifted students
Artículo ARTICULO 8
2017 Minority achievement gaps in STEM
Artículo 7
2014 Family environment and social development in gifted students
Artículo 5
2016 How to conduct a good Meta-analysis in gifted education
Artículo 5
2008 A National Picture of Talent Search and Talent Search Educational Programs
Artículo 3
2009 Follow-up with students after 6 years of participation in project EXCITE
Artículo 3
2017 Talent development research, policy, and practice in Europe and the United States
Artículo 2
2010 The efficacy of academic acceleration for gifted minority students
Artículo 2
2011 Gender and other group differences in performance on off-level tests: changes in the 21st century
Artículo 2
2017 Blending research-based practices and practice-embedded research
Artículo 1
2004 From the Editor
Artículo 1
2012 Changing the pond, not the fish: Following high-ability students across different educational environments
Artículo 1
2022 Response to Peters: Promising Practices and a Missing Piece
Artículo OTRO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Sep-2024