The effectiveness of current interventions to reverse the underachievement of gifted students (2020) ARTICULO Steenbergen-Hu, Saiying Olszewski-Kubilius, Paula Calvert, Eric Gifted child quarterly Vol. 64 Núm. 2 Pág. 132-165

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Fostering cognitive and affective-motivational learning outcomes for high-ability students in mixed-ability elementary classrooms: a systematic review
Fostering cognitive and affective-motivational learning outcomes for high-ability students in mixed-ability elementary classrooms: a systematic review Vol. 38 Núm. 1 Pág. 83-107 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Barbier, Katelijne Struyf, Elke Verschueren, Karine Donche, Vincent
Asociaciones entre actividad física y rendimiento académico en estudiantes con altas capacidades
Asociaciones entre actividad física y rendimiento académico en estudiantes con altas capacidades Vol. 15 Núm. 1 Pág. 11 ARTICULO
2023 Journal of sport and health research
Infantes Paniagua, Álvaro Fernández Bustos, Juan Gregorio Palomares Ruiz, Ascensión Contreras Jordán, Onofre Ricardo
Exploração e análise de métodos de questionamento em sala de aula de professores do ensino médio a partir da perspetiva daeducação em diálogo
Exploração e análise de métodos de questionamento em sala de aula de professores do ensino médio a partir da perspetiva daeducação em diálogo Vol. 11 Núm. 6 Pág. 50
2023 Journal of Law and Sustainable Development
Yi, Chen Binti Mohamad Nasri, Nurfaradilla Jiao, Jiao
Mind the Gap: Measuring Academic Underachievement Using Stochastic Frontier Analysis
Mind the Gap: Measuring Academic Underachievement Using Stochastic Frontier Analysis Vol. 88 Núm. 4 Pág. 442-459 ARTICULO
2022 Exceptional children
Mazrekaj, Deni De Witte, Kristof Triebs, Thomas P.
Gifted Adolescent Readers’ Perceptions of How Teachers Should (or Should Not) Listen During Dialogic Discourse
Gifted Adolescent Readers’ Perceptions of How Teachers Should (or Should Not) Listen During Dialogic Discourse Vol. 65 Núm. 4 Pág. 319-337 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Gilson, Cindy M. Sauder, Adrienne E.
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students Vol. 65 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Schuur, Jolande van Weerdenburg, Marjolijn Hoogeveen, Lianne Kroesbergen, Evelyn H.
L’accompagnement individuel des collégiens à HPI évalué par les élèves
L’accompagnement individuel des collégiens à HPI évalué par les élèves Núm. 210 Pág. 37-49 ARTICULO
2021 Revue française de pédagogie
Buard, Karine Puustinen, M. Courtinat, Amélie
Gifted underachievement and achievement motivation
Gifted underachievement and achievement motivation Vol. 64 Núm. 2 Pág. 63-66 EDITORIAL
2020 Gifted child quarterly
Snyder, Kate E. Wormington, Stephanie V.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Nov-2024