The effectiveness of current interventions to reverse the underachievement of gifted students (2020) ARTICULO Steenbergen-Hu, Saiying Olszewski-Kubilius, Paula Calvert, Eric Gifted child quarterly Vol. 64 Núm. 2 Pág. 132-165
- Número de citas: 8 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 PSICOLOGIA 1 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Fostering cognitive and affective-motivational learning outcomes for high-ability students in mixed-ability elementary classrooms: a systematic review Vol. 38 Núm. 1 Pág. 83-107 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Barbier, Katelijne
Struyf, Elke
Verschueren, Karine
Donche, Vincent
|
Asociaciones entre actividad física y rendimiento académico en estudiantes con altas capacidades Vol. 15 Núm. 1 Pág. 11 ARTICULO | 2023 | Journal of sport and health research |
Infantes Paniagua, Álvaro
Fernández Bustos, Juan Gregorio
Palomares Ruiz, Ascensión
Contreras Jordán, Onofre Ricardo
|
Exploração e análise de métodos de questionamento em sala de aula de professores do ensino médio a partir da perspetiva daeducação em diálogo Vol. 11 Núm. 6 Pág. 50 | 2023 | Journal of Law and Sustainable Development |
Yi, Chen
Binti Mohamad Nasri, Nurfaradilla
Jiao, Jiao
|
Mind the Gap: Measuring Academic Underachievement Using Stochastic Frontier Analysis Vol. 88 Núm. 4 Pág. 442-459 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Mazrekaj, Deni
De Witte, Kristof
Triebs, Thomas P.
|
Gifted Adolescent Readers’ Perceptions of How Teachers Should (or Should Not) Listen During Dialogic Discourse Vol. 65 Núm. 4 Pág. 319-337 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Gilson, Cindy M.
Sauder, Adrienne E.
|
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students Vol. 65 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Schuur, Jolande
van Weerdenburg, Marjolijn
Hoogeveen, Lianne
Kroesbergen, Evelyn H.
|
L’accompagnement individuel des collégiens à HPI évalué par les élèves Núm. 210 Pág. 37-49 ARTICULO | 2021 | Revue française de pédagogie |
Buard, Karine
Puustinen, M.
Courtinat, Amélie
|
Gifted underachievement and achievement motivation Vol. 64 Núm. 2 Pág. 63-66 EDITORIAL | 2020 | Gifted child quarterly |
Snyder, Kate E.
Wormington, Stephanie V.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Nov-2024