Changing the pond, not the fish: Following high-ability students across different educational environments (2012) Makel, Matthew C. Lee, Seon-Young Olszewski-Kubilius, Paula Putallaz, Martha Journal of educational psychology Vol. 104 Núm. 3 Pág. 778-792
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Steps in the construction and verification of an explanatory model of psychosocial adjustment Vol. 9 Núm. 1 Pág. 20-28 ARTICULO | 2016 | European journal of education and psychology |
Rodríguez Fernández, Arantzazu
Ramos Díaz, Estíbaliz
Madariaga Orbea, José María
Arribillaga Iriarte, Ana Rosa
Galende Pérez, Nuria
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024