Makel, Matthew C.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 6 |
2022 | 7 |
2021 | 7 |
2020 | 3 |
2019 | 7 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 2 | 1 |
2018 | 0 | 5 |
2017 | 0 | 14 |
2016 | 4 | 8 |
2015 | 1 | 5 |
2012 | 2 | 1 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 2 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
15 | Artículo de revista | 34 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2017 |
Should millions of students take a gap year?
|
Artículo | 8 |
2016 |
When lightning strikes twice
|
Artículo | 8 |
2017 |
Blazing new trails
|
Artículo | 6 |
2018 |
A call for open science in giftedness research
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2015 |
Gifted students' implicit beliefs about intelligence and giftedness
|
Artículo | 3 |
2015 |
An introduction to replication research in gifted education: Shiny and new is not the same as useful
|
Artículo | 1 |
2015 |
The Academic Gap: An international comparison of the time allocation of academically talented students
|
Artículo | 1 |
2022 |
Additional Challenges to Achieving Equity in Gifted and Talented Education
|
Artículo OTRO | 1 |
2012 |
Changing the pond, not the fish: Following high-ability students across different educational environments
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Aug-2024