Número de publicaciones: 22 (72.7% citado)
Número de citas: 140 (17.1% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 139
Índice h: 7
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 9.5
Promedio de citas últimos 5 años: 9.3

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 14
2023 25
2022 59
2021 16
2020 12
2019 13
2018 1
2017 0
2016 0
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 2 2
2022 0 41
2019 2 22
2018 1 12
2017 1 14
2016 0 34
2014 2 8
2013 2 2
2012 2 2
2010 1 3
2011 0 0
2015 0 0
2020 3 0
2021 3 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
22 Artículo de revista 140
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2022 The Challenges of Achieving Equity Within Public School Gifted and Talented Programs
Artículo ARTICULO 37
2019 Who gets served in gifted education? Demographic representation and a call for action
Artículo ARTICULO 22
2016 Equity and excellence
Artículo 18
2016 The impact of the nomination stage on gifted program identification: A comprehensive psychometric analysis
Artículo 16
2017 Should millions of students take a gap year?
Artículo 8
2014 Combining scores in multiple-criteria assessment systems: The impact of combination rule
Artículo 8
2018 Closing poverty-based excellence gaps
Artículo ARTICULO 7
2017 Blazing new trails
Artículo 6
2018 A call for open science in giftedness research
Artículo ARTICULO 5
2010 Multigroup construct Validity evidence of the HOPE scale: instrumentation to identify low-income elementary students for gifted programs
Artículo 3
2022 Predictors of Access to Gifted Education
Artículo ARTICULO 2
2022 Where Does Gifted Education Go From Here: Chaos or Community?
Artículo OTRO 2
2013 Additional validity evidence and across-group equivalency of the HOPE teacher rating scale
Artículo 2
2012 The case for a Schism: a commentary on Subotnik, Olszewski-Kubilius, and Worrell (2011)
Artículo 2
2023 The CASA Criteria for Evaluating Gifted and Talented Identification Systems
Artículo ARTICULO 1
2023 Most Mathematics Classrooms Contain Wide-Ranging Achievement Levels
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Sep-2024