Using responsibility-based strategies to empower in-service Physical Education and health teachers to learn and implement TPSR (2012) ARTICULO Beaudoin, Sylvie Ágora para la educación física y el deporte Vol. 14 Núm. 2 Pág. 161-177

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
¿Qué opina el profesorado cuando recibe formación en el Modelo de Responsabilidad Personal y Social?
¿Qué opina el profesorado cuando recibe formación en el Modelo de Responsabilidad Personal y Social? Núm. 37 Pág. 115-122 ARTICULO
2020 Retos
Ibaibarriaga Toset, Ángel Tejero-González, Carlos Mª
Perceived violence, sociomoral attitudes and behaviours in school contexts
Perceived violence, sociomoral attitudes and behaviours in school contexts Vol. 13 Núm. 1 Pág. 138-148 ARTICULO
2018 Journal of Human Sport and Exercise
Gómez Mármol, Alberto Sánchez Alcaraz Martínez, Bernardino Javier Valero Valenzuela, Alfonso Cruz Sánchez, Ernesto de la
Teachers’ experiences of the TPSR (Teaching Personal and Social Responsibility) model in Physical Education
Teachers’ experiences of the TPSR (Teaching Personal and Social Responsibility) model in Physical Education Vol. 17 Núm. 3 Pág. 202-219 ARTICULO
2015 Ágora para la educación física y el deporte
Romar, Jan-Erik Haag, Emilie Dyson, Ben
What motives induce to choose Physical Education as an optative subject at Post-Compulsory Secondary Education 2nd grade?
What motives induce to choose Physical Education as an optative subject at Post-Compulsory Secondary Education 2nd grade? Vol. 9 Núm. 1 Pág. 103-110 ARTICULO
2014 Journal of Human Sport and Exercise
Gómez Mármol, Alberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024