The effects of feedback during exploratory mathematics problem solving: Prior knowledge matters (2012) Fyfe, Emily R. Rittle-Johnson, Bethany DeCaro, Marci S. Journal of educational psychology Vol. 104 Núm. 4 Pág. 1094-1108

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Patrones matemáticos en los niveles de Inicial y Preparatoria
Patrones matemáticos en los niveles de Inicial y Preparatoria Vol. 6 Núm. 1 Pág. 47-60 ARTICULO
2021 INNOVA Research Journal
Bojorque, Gina Gonzales Prado, Neli Norma
How Much Guidance Do Students Need? An Intervention Study on Kindergarten Mathematics with Manipulatives
How Much Guidance Do Students Need? An Intervention Study on Kindergarten Mathematics with Manipulatives Vol. 7 Núm. 3 Pág. 286-316 ARTICULO
2018 International Journal of Educational Psychology
Horan, Erin Maria Carr, Martha

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024