Revisiting the simple view of reading. (2009) Kendeou, Panayiota Savage, Robert S. Broek, Paul van den British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 353-370

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effects of targeted interventions and of specific instructional time on reading ability in French children in grade 1
Effects of targeted interventions and of specific instructional time on reading ability in French children in grade 1 Vol. 37 Núm. 3 Pág. 605-625 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Ecalle, Jean Magnan, Annie Auphan, Pauline Gomes, Christophe Cros, Laurent Suchaut, Bruno
Vocabulary depth as preliteracy skill
Vocabulary depth as preliteracy skill Vol. 12 Núm. 2 Pág. 14 ARTICULO
2022 Revista de Investigación en Logopedia
García Gómez, Lydia Rueda Sánchez, Mercedes Isabel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024