Cognitive Linguistic approaches to teaching vocabulary: Assessment and integration (2013) Boers, Frank Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 46 Núm. 2 Pág. 208-224

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Variación en las Metonimias Cromáticas de Tipo Parte-Parte en Español e Inglés: Un Estudio Contrastivo
Variación en las Metonimias Cromáticas de Tipo Parte-Parte en Español e Inglés: Un Estudio Contrastivo Vol. 56 Núm. 113 Pág. 514-544 ARTICULO
2023 Revista signos
Soto Nieto, Almudena
Unlocking the power of emotion in L2 Spanish
Unlocking the power of emotion in L2 Spanish Núm. 40 Pág. 379-398 ARTICULO
2023 ELUA
Martín Gascón, Beatriz
Aspectos cognitivos de unidades fraseológicas y su aplicación en el aula de ELE
Aspectos cognitivos de unidades fraseológicas y su aplicación en el aula de ELE Núm. 1 Pág. 81-99 ARTICULO
2022 Fraseolex
Hu, Shi
CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs. A report on EFL classroom-based research
CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs. A report on EFL classroom-based research Vol. 12 Núm. 1 Pág. 1-11
2022 Human Review
Martín Gilete, Marta
The Role of Input in the Use of Metaphor in L2 Writing
The Role of Input in the Use of Metaphor in L2 Writing Núm. 43 Pág. 207-241 ARTICULO
2022 ES Review. Spanish Journal of English Studies
Martín Gilete, Marta
Procedimientos en la lexicalización de los sonidos
Procedimientos en la lexicalización de los sonidos Núm. 24 Pág. 253-269 ARTICULO
2021 Revista de investigación lingüística (RIL)
Vivanco Cervero, Verónica
Conceptual metaphors and emotion expressions in the English for Specific Purposes classroom
Conceptual metaphors and emotion expressions in the English for Specific Purposes classroom Núm. 22 Pág. 135-152 ARTICULO
2019 Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation
Silvestre López, Antonio José Beltrán Palanques, Vicente
An experimental comparison of cognitive versus traditional approaches to teaching the prepositions
An experimental comparison of cognitive versus traditional approaches to teaching the prepositions Núm. 23 Pág. 229-246 ARTICULO
2018 Fòrum de Recerca
Prades Yerves, Lidón
Expresiones de forma y función en las metáforas técnicas
Expresiones de forma y función en las metáforas técnicas Vol. 33 Núm. 2 Pág. 748-768 ARTICULO
2017 RILCE
Vivanco Cervero, Verónica
Immigration metaphors in a corpus of legal English
Immigration metaphors in a corpus of legal English Núm. 22 Pág. 245-272 ARTICULO
2017 Quaderns de filología. Estudis lingüístics
Castaño Castaño, Emilia Laso, Natalia Judith Verdaguer, Isabel
La metáfora técnica en los campos de la ceguera, el cansancio y la espiritualidad
La metáfora técnica en los campos de la ceguera, el cansancio y la espiritualidad Núm. 67 Pág. 343-360 ARTICULO
2016 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Vivanco Cervero, Verónica
Could a multimodal dictionary serve as a learning tool? An examination of the impact of technologically enhanced visual glosses on L2 text comprehension
Could a multimodal dictionary serve as a learning tool? An examination of the impact of technologically enhanced visual glosses on L2 text comprehension Vol. 24 Núm. 2 Pág. 3-12 ARTICULO
2016 The EuroCALL Review
Sato, Takeshi

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024