Número de publicaciones: 28 (60.7% citado)
Número de citas: 122 (1.6% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 93
Índice h: 8
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.5
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 15
2022 23
2021 8
2020 14
2019 6
2018 8
2017 17
2016 7
2015 2
2014 8
2013 7
2012 0
2011 0
2010 1
2009 0
2008 1
2007 0
2006 0
2005 1
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 1 2
2018 0 2
2017 1 4
2014 1 16
2013 0 12
2011 0 10
2009 0 8
2008 0 7
2007 1 12
2006 1 8
2001 1 8
2000 1 28
1998 0 5
1999 1 0
2002 0 0
2003 2 0
2004 3 0
2005 3 0
2010 1 0
2012 4 0
2015 3 0
2016 2 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
26 Artículo de revista 120
2 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 11

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2000 Metaphor awareness and vocabulary retention
Artículo 28
2007 Presenting figurative idioms with a touch of etymology
Artículo ARTICULO 12
2013 Cognitive Linguistic approaches to teaching vocabulary: Assessment and integration
Artículo 12
2011 Cognitive semantic ways of teaching figurative phrases
Artículo 10
2014 Gauging the effects of exercises on verb–noun collocations
Artículo ARTICULO 8
2009 Does pictorial elucidation foster recollection of idioms?
Artículo ARTICULO 8
2001 Measuring the impact of cross-cultural differences on learners' comprehension of imageable idioms
Artículo 8
2006 Formulaic sequences and perceived oral proficiency
Artículo ARTICULO 8
2008 The Mnemonic Effect of Noticing Alliteration in Lexical Chunks
Artículo ARTICULO 7
2014 Is alliteration mnemonic without awareness-raising?
Artículo ARTICULO 6
1998 A cognitive semantic approach to teaching prepositions
Artículo 5
2017 ‘Does the form of this word fit its meaning?’
Artículo ARTICULO 2
2017 Comparing the effectiveness of phrase-focused exercises
Artículo ARTICULO 2
2014 Some explanations for the slow acquisition of L2 collocations
Artículo ARTICULO 2
2019 La lingüística cognitiva y sus aplicaciones a la enseñanza de lenguas extranjeras
Capítulo 2
2018 Between rigour and reality
Artículo EDITORIAL 1
2018 Examining incidental vocabulary acquisition from captioned video
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024