Gauging the effects of exercises on verb–noun collocations (2014) ARTICULO Boers, Frank Demecheleer, Murielle Coxhead, Averil Webb, Stuart Language teaching research Vol. 18 Núm. 1 Pág. 54-74

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Association of lexical and collocation knowledge:
Association of lexical and collocation knowledge: Núm. 21 Pág. 67-96 ARTICULO
2024 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Kim, Sung-Yeon Shin, Dongkwang Kim, Kyung Sook
Assessing pedagogical approaches to foster the comprehension and retention of new L2 Spanish idioms
Assessing pedagogical approaches to foster the comprehension and retention of new L2 Spanish idioms Núm. 35 Pág. 309-324 ARTICULO
2021 ELUA
Ureña Tormo, Clara Deconinck, Julie Stengers, Helene
The effect of frequency on learners’ ability to recall the forms of deliberately learned L2 multiword expressions
The effect of frequency on learners’ ability to recall the forms of deliberately learned L2 multiword expressions Vol. 171 Núm. 1 Pág. 2-33 ARTICULO
2020 ITL International Journal of Applied Linguistics
Lindstromberg, Seth Eyckmans, June
Percepciones de la instrucción basada en los principios de un enfoque léxico en el aula de lengua extranjera
Percepciones de la instrucción basada en los principios de un enfoque léxico en el aula de lengua extranjera Núm. 33 Pág. 157-172 ARTICULO
2019 ELUA
Pérez Serrano, Mercedes
Which type of instruction fosters chunk learning? Preliminary conclusions
Which type of instruction fosters chunk learning? Preliminary conclusions Núm. 13 Pág. 133-143 ARTICULO
2018 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Pérez Serrano, Mercedes
Colocaciones con verbos delexicalizados, ¿son más difíciles de aprender?
Colocaciones con verbos delexicalizados, ¿son más difíciles de aprender? Núm. 19 Pág. 127-148 ARTICULO
2017 Language Design
Pérez Serrano, Mercedes
Propuesta metodológica para la enseñanza de las colocaciones de verbo soporte a estudiantes anglófonos
Propuesta metodológica para la enseñanza de las colocaciones de verbo soporte a estudiantes anglófonos Núm. 23 Pág. 1 ARTICULO
2016 MarcoELE
Barrios Rodríguez, María Auxiliadora
Some explanations for the slow acquisition of L2 collocations
Some explanations for the slow acquisition of L2 collocations Núm. 11 Pág. 41-62 ARTICULO
2014 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Boers, Frank Lindstromberg, Seth

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024