A cognitive semantic approach to teaching prepositions (1998) Demecheleer, Murielle Boers, Frank ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 52 Núm. 3 Pág. 197-204
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 MULTIDISCIPLINAR 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
An experimental comparison of cognitive versus traditional approaches to teaching the prepositions Núm. 23 Pág. 229-246 ARTICULO | 2018 | Fòrum de Recerca |
Prades Yerves, Lidón
|
Base conceptual de la preposición del español entre y sus equivalentes de la lengua inglesa between, among, y amid Vol. 1 Núm. 2 Pág. 52-84 ARTICULO | 2018 | RILEX Revista sobre investigaciones léxicas |
Morras Cortés, Javier
|
Applying Cognitive Linguistics Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-20 ARTICULO | 2016 | Review of cognitive linguistics |
Piquer Píriz, Ana María
Alejo González, Rafael
|
Metaphoric Competence and the Acquisition of Figurative Vocabulary in Foreign Language Learning Núm. 13 Pág. 47-82 ARTICULO | 2013 | Elia |
Doiz Bienzobas, Aintzane
Elizari, Carmen
|
Identificación de Lenguaje Metafórico en textos argumentativos en inglés como lengua extranjera Núm. 32 Pág. 125-140 | 2010 | Folios |
Chapetón Castro, Claudia Marcela
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024