Measuring CSR Image: Three Studies to Develop and to Validate a Reliable Measurement Tool. (2013) Pérez Ruiz, Andrea Rodríguez del Bosque, Ignacio A. Journal of business ethics Vol. 118 Núm. 2 Pág. 265-286

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Total quality management and corporate social responsibility integrated practices for higher education institutions
Total quality management and corporate social responsibility integrated practices for higher education institutions Vol. 9 Núm. 2 Pág. 1
2024 International Journal of Professional Business Review
Almuntfjy, Laith Kowang, Tan Owee Alani, Emad Hazzaa, Omar Turki
La imagen social de la minería: una propuesta de medición
La imagen social de la minería: una propuesta de medición Vol. 69 Núm. 3 Pág. 92-117
2024 Contaduría y administración
Ileana Rodríguez Gámez, Liz Rodríguez López, María del Carmen
Explorando el perfil del consumidor universitario. Un estudio de caso de una escuela socialmente responsable en México
Explorando el perfil del consumidor universitario. Un estudio de caso de una escuela socialmente responsable en México Vol. 28 Núm. 3 Pág. 3
2021 CIENCIA ergo-sum
Rangel Lyne, Lucirene Azuela Flores, José Ignacio Ochoa Hernández, Magda Lizet
Impact of Companies’ Characteristics on the Relationship between Corporate Social Responsibility Disclosure and Corporate Financial Performance
Impact of Companies’ Characteristics on the Relationship between Corporate Social Responsibility Disclosure and Corporate Financial Performance Vol. 39 Núm. 7 Pág. 12 ARTICULO
2021 Estudios de economía aplicada
Qazi, Sayeed Zafar Aspal, Parvesh Kumar
The influence of corporate social responsibility activities on customer value co-creation
The influence of corporate social responsibility activities on customer value co-creation Vol. 24 Núm. 3 Pág. 309-330 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Mubushar, Muhammad Bt Jaafar, Norizan Ab-Rahim, Rossazana
The role of environmental CSR practices on the formation of behavioral intentions in a certified hotel context
The role of environmental CSR practices on the formation of behavioral intentions in a certified hotel context Vol. 23 Núm. 2 Pág. 205-226 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Martínez García de Leániz, Rosa Patricia Herrero Crespo, Ángel Gómez López, Raquel
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR Vol. 23 Núm. 3 Pág. 339-371 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Badenes, Alberto Ruiz Mafé, Carla Bigné Alcañiz, José Enrique
Impacts of the CSR strategies of technology companies on performance and competitiveness
Impacts of the CSR strategies of technology companies on performance and competitiveness Vol. 13 Núm. 4 Pág. 73-81
2017 Tourism & Management Studies
Bernal Conesa, Juan Andrés Briones Peñalver, Antonio Juan Nieves Nieto, Carmen de
Measuring corporate social responsibility using composite indices
Measuring corporate social responsibility using composite indices Vol. 19 Núm. 1 Pág. 142-153 ARTICULO
2016 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
Paredes Gázquez, Juan Diego Rodríguez Fernández, José Miguel Cuesta González, Marta de la
CSR and technology companies
CSR and technology companies Vol. 12 Núm. 5 Pág. 1529-1590 ARTICULO
2016 Intangible Capital
Bernal Conesa, Juan Andrés Nieves Nieto, Carmen de Briones Peñalver, Antonio Juan
How customers construct corporate social responsibility images
How customers construct corporate social responsibility images Vol. 18 Núm. 2 Pág. 127-141 ARTICULO
2015 Business Research Quarterly
Pérez Ruiz, Andrea Rodríguez del Bosque, Ignacio A.
Por una conexión de la RSE con la ética empresarial
Por una conexión de la RSE con la ética empresarial Núm. 91 Pág. 145-171 ARTICULO
2014 Icade
Fernández Fernández, José Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024