Dynamics of mental model construction from text and graphics (2013) Hochpöchler, Ulrike Schnotz, Wolfgang Rasch, Thorsten Ullrich, Mark Horz, Holger McElvany, Nele Baumert, Jürgen European journal of psychology of education Vol. 28 Núm. 4 Pág. 1105-1126

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Learning across media in a second language
Learning across media in a second language Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1593-1618
2023 European journal of psychology of education
Tarchi, Christian Mason, Lucia
Lower grade students tend to give up early in multimedia learning
Lower grade students tend to give up early in multimedia learning Vol. 38 Núm. 2 Pág. 545-565 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Zhao, Fang Gaschler, Robert Wagner, Inga Schnotz, Wolfgang
Students’ text-picture-integration
Students’ text-picture-integration Vol. 12 Núm. 3 Pág. 251-268 ARTICULO
2023 International Journal of Educational Psychology
Ohle-Peters, Annika McElvany, Nele Ullrich, Mark
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures Vol. 34 Núm. 2 Pág. 375-395 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Oerke, Britta McElvany, Nele Ohle-Peters, Annika Horz, Holger Ullrich, Mark
Una mirada a los modelos multimodales de comprensión y aprendizaje a partir del texto
Una mirada a los modelos multimodales de comprensión y aprendizaje a partir del texto Núm. 34 Pág. 357-380
2016 Literatura y lingüística
Gladic, Jadranka Cautín-Epifani, Violeta

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024