Dynamics of mental model construction from text and graphics (2013) Hochpöchler, Ulrike Schnotz, Wolfgang Rasch, Thorsten Ullrich, Mark Horz, Holger McElvany, Nele Baumert, Jürgen European journal of psychology of education Vol. 28 Núm. 4 Pág. 1105-1126
- Número de citas: 5 (60.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Learning across media in a second language Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1593-1618 | 2023 | European journal of psychology of education |
Tarchi, Christian
Mason, Lucia
|
Lower grade students tend to give up early in multimedia learning Vol. 38 Núm. 2 Pág. 545-565 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Zhao, Fang
Gaschler, Robert
Wagner, Inga
Schnotz, Wolfgang
|
Students’ text-picture-integration Vol. 12 Núm. 3 Pág. 251-268 ARTICULO | 2023 | International Journal of Educational Psychology |
Ohle-Peters, Annika
McElvany, Nele
Ullrich, Mark
|
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures Vol. 34 Núm. 2 Pág. 375-395 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Oerke, Britta
McElvany, Nele
Ohle-Peters, Annika
Horz, Holger
Ullrich, Mark
|
Una mirada a los modelos multimodales de comprensión y aprendizaje a partir del texto Núm. 34 Pág. 357-380 | 2016 | Literatura y lingüística |
Gladic, Jadranka
Cautín-Epifani, Violeta
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024