McElvany, Nele
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 8 |
2022 | 4 |
2021 | 1 |
2020 | 1 |
2019 | 4 |
2018 | 2 |
2017 | 1 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 1 |
2018 | 0 | 3 |
2014 | 1 | 3 |
2013 | 1 | 5 |
2012 | 1 | 4 |
2010 | 0 | 9 |
2011 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 25 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
Intrinsic and extrinsic reading motivation as predictors of reading literacy: A longitudinal study
|
Artículo | 9 |
2013 |
Dynamics of mental model construction from text and graphics
|
Artículo | 5 |
2012 |
Cognitively demanding learning materials with texts and instructional pictures: teachers' diagnostic skills, pedagogical beliefs and motivation
|
Artículo | 4 |
2014 |
Strategy shifts during learning from texts and pictures
|
Artículo | 3 |
2018 |
The interplay of gender and social background
|
Artículo | 3 |
2019 |
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024