Strategy shifts during learning from texts and pictures (2014) Schnotz, Wolfgang Ludewig, Ulrich Ullrich, Mark Horz, Holger McElvany, Nele Baumert, Jürgen Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 4 Pág. 974-989

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lower grade students tend to give up early in multimedia learning
Lower grade students tend to give up early in multimedia learning Vol. 38 Núm. 2 Pág. 545-565 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Zhao, Fang Gaschler, Robert Wagner, Inga Schnotz, Wolfgang
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures Vol. 34 Núm. 2 Pág. 375-395 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Oerke, Britta McElvany, Nele Ohle-Peters, Annika Horz, Holger Ullrich, Mark
Una mirada a los modelos multimodales de comprensión y aprendizaje a partir del texto
Una mirada a los modelos multimodales de comprensión y aprendizaje a partir del texto Núm. 34 Pág. 357-380
2016 Literatura y lingüística
Gladic, Jadranka Cautín-Epifani, Violeta

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024