Strategy shifts during learning from texts and pictures (2014) Schnotz, Wolfgang Ludewig, Ulrich Ullrich, Mark Horz, Holger McElvany, Nele Baumert, Jürgen Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 4 Pág. 974-989
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lower grade students tend to give up early in multimedia learning Vol. 38 Núm. 2 Pág. 545-565 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Zhao, Fang
Gaschler, Robert
Wagner, Inga
Schnotz, Wolfgang
|
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures Vol. 34 Núm. 2 Pág. 375-395 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Oerke, Britta
McElvany, Nele
Ohle-Peters, Annika
Horz, Holger
Ullrich, Mark
|
Una mirada a los modelos multimodales de comprensión y aprendizaje a partir del texto Núm. 34 Pág. 357-380 | 2016 | Literatura y lingüística |
Gladic, Jadranka
Cautín-Epifani, Violeta
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024