Evaluation proposal based on the ECTS: evaluating the four skills in a University core subject with a portfolio (2012) ARTICULO Martínez Lirola, María Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 17 Pág. 189-202
- Número de citas: 7 (42.9% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 EDUCACION 5 LINGUISTICA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“I don’t know” Núm. 27 Pág. 63-77 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Dooly, Melinda
Barba, Javier
Borràs González, Anabel
Creus Pedrol, Montserrat
González Andreu, Carolina
|
Students’ Reflections on Pedagogical Translation in Spanish as a Foreign Language Núm. 23 Pág. 132-157 ARTICULO | 2016 | Tejuelo |
Canga Alonso, Andrés
Rubio-Goitia, Andrea
|
The importance of promoting multimodal teaching in the foreign language classroom for the acquisition of social competences Vol. 3 Núm. 3 Pág. 77-88 ARTICULO | 2016 | International Journal for 21st Century Education (IJ21CE) |
Martínez Lirola, María
|
Experiencia de enseñanza multimodal en una clase de idiomas Núm. 28 Pág. 1-13 ARTICULO | 2013 | Ensayos |
Martínez Lirola, María
|
Assessing a course on translation with learner portfolios Vol. 4 Núm. 2 Pág. 150-159 ARTICULO | 2013 | JETT |
Canga Alonso, Andrés
|
Students' Beliefs on Portfolio Assessment Núm. 26 Pág. 225-238 ARTICULO | 2013 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Canga Alonso, Andrés
|
Evaluating with a Portfolio in the European Higher Education Framework Núm. 25 Pág. 147-164 ARTICULO | 2012 | Revista española de lingüística aplicada |
Martínez Lirola, María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Feb-2025