Revisiting Teacher Feedback in EFL Writing from Sociocultural Perspectives (2014) Lee, Icy TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 48 Núm. 1 Pág. 201-213

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Círculos de escritura y estrategias de regulación en tesistas de la Maestría en Educación de la Pontificia Universidad Javeriana (Bogotá, Colombia)
Círculos de escritura y estrategias de regulación en tesistas de la Maestría en Educación de la Pontificia Universidad Javeriana (Bogotá, Colombia) Núm. 40 Pág. 5-33 ARTICULO
2024 Zona próxima
Bernal Ramirez, Gloria Esperanza Moreno Mosquera, Emilce Zarate Aranda, Laura Liliana
Determining efficient post-writing activity for error correction
Determining efficient post-writing activity for error correction Núm. 36 Pág. 101-117 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Demir, Cuneyt
The Impact of Feedback and Explicit Rhetorical Instruction on EFL Students’ Writing Proficiency in Higher Education
The Impact of Feedback and Explicit Rhetorical Instruction on EFL Students’ Writing Proficiency in Higher Education Vol. 42 Núm. 1 Pág. 120-142 ARTICULO
2020 Atlantis
González Rodríguez, Luisa María Álvarez Mosquera, Pedro

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024