Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 1 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 6 |
2019 | 3 |
2018 | 4 |
2017 | 4 |
2016 | 2 |
2015 | 2 |
2014 | 1 |
2013 | 2 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2016 | 2 | 4 |
2015 | 0 | 3 |
2014 | 1 | 15 |
2013 | 1 | 4 |
2010 | 2 | 2 |
2009 | 1 | 4 |
2007 | 2 | 2 |
2008 | 2 | 0 |
2011 | 2 | 0 |
2012 | 3 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
18 | Artículo de revista | 34 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2014 |
Publish or perish: The myth and reality of academic publishing
|
Artículo | 12 |
2009 |
Ten mismatches between teachers' beliefs and written feedback practice
|
Artículo | 4 |
2013 |
Research into practice: Written corrective feedback
|
Artículo | 4 |
2014 |
Revisiting Teacher Feedback in EFL Writing from Sociocultural Perspectives
|
Artículo | 3 |
2016 |
Peer feedback in second language writing (2005–2014)
|
Artículo | 3 |
2007 |
Preparing pre-service English teachers for reflective practice
|
Artículo | 2 |
2015 |
Action research facilitated by university–school collaboration
|
Artículo | 2 |
2010 |
Balancing the dual functions of portfolio assessment
|
Artículo | 2 |
2016 |
Putting students at the Centre of classroom L2 writing assessment
|
Artículo | 1 |
2015 |
Understanding EFL students' participation in group peer feedback of L2 writing
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024