Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 5 |
2022 | 1 |
2021 | 1 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 2 |
2020 | 1 | 1 |
2019 | 0 | 5 |
2015 | 1 | 2 |
2016 | 3 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 10 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2019 |
EFL teachers’ beliefs and practices about pronunciation teaching
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2015 |
Action research facilitated by university–school collaboration
|
Artículo | 2 |
2019 |
A critical review on nonnative English teacher identity research
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2023 |
Towards an understanding of translanguaging in EMI teacher education classrooms
|
Artículo | 2 |
2020 |
Student teachers’ perceptions of critical thinking and its teaching
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024