Peer feedback in second language writing (2005–2014) (2016) Yu, Shulin Lee, Icy Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 49 Núm. 4 Pág. 461-493
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The impact of a feedback intervention on university students’ second language writing feedback literacy Vol. 61 Núm. 3 Pág. 426-442 | 2024 | Innovations in education and teaching international |
Di Zhang, Emily
Liu, Chunhong
Yu, Shulin
|
Peer feedback and its impact in the writing process of International Baccalaureate students in a public institution Vol. 1 Núm. 2 Pág. 26-39 | 2023 | YUYAY |
Vélez Palacios, Angélica Alexandra
Ramirez Avila, Maria Rossana
|
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blended Course: Chilean Pre-Service Teachers’ Perceptions and Self-Assessment Vol. 25 Núm. 2 Pág. 307-327 | 2020 | Íkala |
Ubilla Rosales, Lucía
Gómez Alvarez, Lilian
Sáez Carrillo, Katia lorena
Etchegaray Pezo, Paulo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024