Enjoying mathematics or feeling competent in mathematics? (2014) Pinxten, Maarten Marsh, Herbert W. Fraine, Bieke De Van Den Noortgate, Wim Damme, Jan van British journal of educational psychology Núm. 1 Pág. 152-174
- Número de citas: 11 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 8 EDUCACION 4 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Perceptions of capacity, fatigue, and their psychophysics: Examining construct equivalence and the relationship between actual capacity and perception of capacity during resisted elbow flexion tasks Vol. 44 Núm. 2 Pág. 6 ARTICULO | 2023 | Psicológica |
Steele, James
Pinto, Matheus D.
Nosaka, Kazunori
Nuzzo, James L.
|
Factores Asociados al Rendimiento en Matemáticas de Estudiantes Españoles en Educación Primaria Vol. 21 Núm. 3 Pág. 175-191 ARTICULO | 2023 | REICE |
Ortega Rodríguez, Pablo Javier
|
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Shakki, Farzaneh
|
Emotional profiles regarding maths among primary school children Vol. 37 Núm. 2 Pág. 391-415 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Mata, Lourdes
Monteiro, Vera
Peixoto, Francisco
de Nóbrega dos Santos, Natalie
Sanches, Cristina
Gomes, Marta
|
All better than being disengaged: Student engagement patterns and their relations to academic self-concept and achievement Vol. 36 Núm. 3 Pág. 627-652 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Schnitzler, Katharina
Holzberger, Doris
Seidel, Tina
|
Emotionally intelligent students are more engaged and successful: examining the role of emotional intelligence in higher education Vol. 35 Núm. 4 Pág. 839-863 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Zhoc, Karen C. H.
King, Ronnel B.
Chung, Tony S. H.
Chen, Junjun
|
Diseño y validación de una escala de actitudes hacia las matemáticas Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-68 | 2020 | Revista Evaluar |
Stelzer, Florencia
Vernucci, Santiago
Aydmune, Yesica
Valle, Macarena Verónica del
Andrés, María Laura
|
Motivación temprana hacia el aprendizaje y rendimiento lector Vol. 3 Núm. 1 Pág. 381-390 ARTICULO | 2019 | International Journal of Developmental and Educational Psychology |
Siegenthaler Hierro, Rebeca
Abellán Roselló, Laura
Badenes Gasset, Ana
Mercader Ruiz, Jessica
|
Longitudinal Relations Between School Self-Concept and Academic Achievement Vol. 24 Núm. 2 Pág. 3 ARTICULO | 2019 | Revista de psicodidáctica |
Han, Feifei
|
Competence and affect dimensions of self-concept among higher education students Vol. 33 Núm. 4 Pág. 649-663 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Burns, Richard A.
Crisp, Dimity A.
Burns, Robert B.
|
Motivation and mathematics performance Vol. 22 Núm. 2 Pág. 7 ARTICULO | 2017 | Revista de psicodidáctica |
Mercader Ruiz, Jessica
Presentación Herrero, María Jesús
Siegenthaler Hierro, Rebeca
Molinero Claramunt, Vicente
Miranda Casas, Ana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024