Comparing fictional, personal, and hypothetical narratives in primary school: story grammar and mental state language (2014) Longobardi, Emiddia Spataro, Pietro Renna, Marialuisa Rossi-Arnaud, Clelia European journal of psychology of education Vol. 29 Núm. 2 Pág. 257-275
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Construcción del pensamiento a través de la (re)elaboración textual Vol. 12 Núm. 2 Pág. 1-11 | 2022 | Human Review |
Jiménez López, Guillermina
García Ruiz, María Aurora
|
Narrative skill and identification of values and countervalues in cartoons by Primary Education students Vol. 35 Núm. 2 Pág. 269-279 ARTICULO | 2019 | Anales de psicología |
Oregui González, Eider
Aierbe Barandiarán, Ana
Bermejo Berros, Jesús
|
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Longobardi, Emiddia
Spataro, Pietro
Pizzicannella, Emiliano
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Nov-2024