Developing Historical Reading and Writing With Adolescent Readers (2014) ARTICULO Paz, Susan de la Felton, Mark Monte-Sano, Chauncey Theory and research in social education Vol. 42 Núm. 2 Pág. 228-274

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Propuesta de Argumentación Histórica y su construcción en interacciones discursivas en un grupo de estudiantes chilenos sobre la posición de la juventud de la década de los 80 frente a la dictadura
Propuesta de Argumentación Histórica y su construcción en interacciones discursivas en un grupo de estudiantes chilenos sobre la posición de la juventud de la década de los 80 frente a la dictadura Núm. 51 Pág. 10
2024 Historia Regional
Ojeda Lopeda, Pablo César
CrossRef citations to date 2 Altmetric Features Incorporating teacher noticing video case reflection into scaffolded Lesson Study to encourage authentic pedagogy in social studies
CrossRef citations to date 2 Altmetric Features Incorporating teacher noticing video case reflection into scaffolded Lesson Study to encourage authentic pedagogy in social studies Vol. 51 Núm. 4 Pág. 587-625 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Kohlmeier, Jada
Writing about the past: the impact of different authentic instructional material on students’ argument writing in history
Writing about the past: the impact of different authentic instructional material on students’ argument writing in history Vol. 37 Núm. 1 Pág. 163-184 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Mierwald, Marcel Lehmann, Thomas Brauch, Nicola
¿Cómo responden los estudiantes a problemas históricos?
¿Cómo responden los estudiantes a problemas históricos? Vol. 44 Núm. 176 Pág. 102-119
2022 Perfiles educativos
Ruiz Zúñiga, Marcela Henríquez, Rodrigo
Visualizing the teaching of data visualizations in social studies
Visualizing the teaching of data visualizations in social studies Vol. 49 Núm. 2 Pág. 262-306 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Shreiner, Tamara L. Dykes, B.M.
Writing Scientific Explanations: Effects of a Cognitive Apprenticeship for Students With LD and English Learners
Writing Scientific Explanations: Effects of a Cognitive Apprenticeship for Students With LD and English Learners Vol. 87 Núm. 4 Pág. 458-475 ARTICULO
2021 Exceptional children
Lee, Yewon Paz, Susan de la
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study Vol. 48 Núm. 4 Pág. 492-528 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Kohlmeier, Jada Howell, James Saye, John W. McCormick, Theresa Shannon, David M. Jones, Colby Brush, Thomas
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO
2018 Educatio siglo XXI
Éthier, Marc-André Cardin, Jean-François Lefrançois, David
Data Literacy for Social Studies
Data Literacy for Social Studies Vol. 46 Núm. 2 Pág. 194-231 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Shreiner, Tamara L.
Integrating Content and Literacy in Social Studies
Integrating Content and Literacy in Social Studies Vol. 45 Núm. 4 Pág. 517-554 ARTICULO
2017 Theory and research in social education
Reisman, Abby

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024