Visualizing the teaching of data visualizations in social studies (2021) ARTICULO Shreiner, Tamara L. Dykes, B.M. Theory and research in social education Vol. 49 Núm. 2 Pág. 262-306

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Desarrollando el marco DALI de alfabetización en datos para la ciudadanía
Desarrollando el marco DALI de alfabetización en datos para la ciudadanía Vol. 27 Núm. 1 Pág. 289-318
2024 RIED
Castañeda Quintero, Linda Johanna Haba Ortuño, Inmaculada Villar Onrubia, Daniel Marín Juarros, Victoria Irene Tur Ferrer, Gemma Ruipérez Valiente, José A. Wasson, Barbara
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the instructional purposes of data visualizations
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the instructional purposes of data visualizations Vol. 51 Núm. 2 Pág. 296-323 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Myers, John P.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Sep-2024