Teaching Speaking (2014) ARTICULO Alonso Alonso, María Rosa Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 22 Pág. 145-160

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La presencia de los géneros discursivos orales en el aula de francés como lengua adicional
La presencia de los géneros discursivos orales en el aula de francés como lengua adicional Núm. 24 Pág. 319-339 ARTICULO
2023 Çédille
Milà-Garcia, Alba Cañada Pujols, María Dolores
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training
Using a serious game for English phonetics and pronunciation training Pág. 109-130
2023 Current trends on digital technologies and gaming for language teaching and linguistics
Gómez González, María Angeles Fragueiro Agrelo, Anxel Lago Ferreiro, Alfonso
ESP studentsʼ reactions to the creation of authentic simulations outside the classroom
ESP studentsʼ reactions to the creation of authentic simulations outside the classroom Pág. 1791-1804
2020 Teoría y práctica en investigación educativa
Calvo Benzies, Yolanda Joy
Does methodology affect the students’ perceived level of english proficiency?
Does methodology affect the students’ perceived level of english proficiency? Núm. 32 Pág. 151-166 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Vinuesa Benítez, Virginia Cid Cid, Ana Isabel
Iranian EFL teachers' emotional intelligence and their use of speaking strategies
Iranian EFL teachers' emotional intelligence and their use of speaking strategies Vol. 8 Núm. 2 Pág. 146-178 ARTICULO
2018 REMIE
Shabani, Karim
Spanish studentsʼ reflections on the importance of written and spoken skills in their EFL classes at High School and at University
Spanish studentsʼ reflections on the importance of written and spoken skills in their EFL classes at High School and at University Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-20 ARTICULO
2016 RAEL
Calvo Benzies, Yolanda Joy

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024