Education for Bilingualism (2011) ARTICULO Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 13 Núm. 2 Pág. 147-161

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Educational Policy and Appropriation of the Intercultural Dimension
Educational Policy and Appropriation of the Intercultural Dimension Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-1
2023 Colombian Applied Linguistics
Álvarez Valencia, José Aldemar Murcia Yalí, Jorge Heriberto Henao Mejía, Edwin Alejandro
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO
2022 Íkala
Bettney, Esther
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15
2021 HOW
Guerrero Nieto, Carmen Helena Quintero Polo, Álvaro Hernán
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
¿El habla nativo en un contexto bilingüe Colombiano?
¿El habla nativo en un contexto bilingüe Colombiano? Vol. 12 Núm. 24 Pág. 97-111
2019 Quaestiones Disputatae - Temas en debate
Espinosa Vargas, Jairo Alonso
Unveiling EFL and Self-Contained Teachers’ Discourses on Bilingualism Within the Context of Professional Development
Unveiling EFL and Self-Contained Teachers’ Discourses on Bilingualism Within the Context of Professional Development Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-133
2018 HOW
Camargo, Jennifer
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia Núm. 75 Pág. 187-214 ARTICULO
2018 Revista colombiana de educación
Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía
EFL Teachers’ Professional Development
EFL Teachers’ Professional Development Núm. 17 Pág. 215-229
2018 Gist
Estacio, Aura María Camargo Cely, Jennyfer Paola
La lingüística descriptiva y aplicada a la enseñanza de lenguas
La lingüística descriptiva y aplicada a la enseñanza de lenguas Vol. 9 Núm. 1 Pág. 114-133 ARTICULO
2018 Voces y Silencios
Rojas Molina, Sandra Liliana
Linguistic Programmes in Castilla-La Mancha
Linguistic Programmes in Castilla-La Mancha Vol. 7 Núm. 1 Pág. 210-229 ARTICULO
2016 JETT
Sevillano, Ana Bobkina, Jelena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025