Unveiling EFL and Self-Contained Teachers’ Discourses on Bilingualism Within the Context of Professional Development (2018) Camargo, Jennifer HOW Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-133
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Examining Hegemonic and Monoglossic Language Ideologies, Policies, and Practices Within Bilingual Education in Colombia Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-270 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Bettney, Esther
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
Content and Language Integrated Learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 353-372 | 2020 | Íkala |
McDougald, Jermaine S.
Pissarello, Daniel
|
EFL Teachers’ Professional Development Núm. 17 Pág. 215-229 | 2018 | Gist |
Estacio, Aura María
Camargo Cely, Jennyfer Paola
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024