Exploring the Role of CSR in the Organizational Identity of Hospitality Companies: A Case from the Spanish Tourism Industry. (2014) Martínez García de Leániz, Rosa Patricia Pérez Ruiz, Andrea Rodríguez del Bosque, Ignacio A. Journal of business ethics Vol. 124 Núm. 1 Pág. 47-66

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Actitudes de los gerentes de los alojamientos rurales hacia el desarrollo de un turismo sostenible
Actitudes de los gerentes de los alojamientos rurales hacia el desarrollo de un turismo sostenible Núm. 41 Pág. 443-464 ARTICULO
2018 Cuadernos de turismo
Moral Moral, María Fernández Alles, María Teresa Sánchez-Franco, Manuel J.
The role of consumer identification with the company on the effects of corporate social responsibility associations on consumer behavior
The role of consumer identification with the company on the effects of corporate social responsibility associations on consumer behavior Núm. 22 Pág. 12-27 ARTICULO
2016 Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico
Martínez García de Leániz, Rosa Patricia Rodríguez del Bosque, Ignacio A.
Institutional context of hotel social responsibility in the Euro-region
Institutional context of hotel social responsibility in the Euro-region Vol. 7 Núm. 1 Pág. 106-119 ARTICULO
2014 Rotur
Sánchez Fernández, María Dolores

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024