Testing elementary and secondary school students' ability to perform historical perspective taking: the constructing of valid and reliable measure instruments (2014) Huijgen, Tim Van Boxtel, Carla Grift, Wim van de Holthuis, Paul European journal of psychology of education Vol. 29 Núm. 4 Pág. 653-672
- Número de citas: 5 (40.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
You don't go in their place': Núm. 31 Pág. 8 | 2024 | Revista de historia (Concepción, Chile) |
Perikleous, Lukas
|
Rethinking presentism in history education Vol. 50 Núm. 4 Pág. 509-529 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Miles, James
Gibson, Lindsay
|
“When I’m drawing, I see pictures in my head.” Vol. 35 Núm. 1 Pág. 155-175 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Leur, Tessa de
Van Boxtel, Carla
Wilschut, Arie
|
Students’ and teachers’ beliefs about historical empathy in secondary history education Vol. 48 Núm. 4 Pág. 529-551 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Bartelds, Hanneke
Savenije, Geerte M.
Van Boxtel, Carla
|
Empatía histórica y aumento de la tolerancia hacia la figura de los refugiados: estudio con profesorado en formación Vol. 12 Núm. 2 Pág. 116-128 ARTICULO | 2017 | Revista de Psicología y Educación |
San Pedro Veledo, María Belén
López Manrique, Inés
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024