Patterns of Corrective Feedback and Uptake in an Adult ESL Classroom (2002) Panova, Iliana Lyster, Roy TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 36 Núm. 4 Pág. 573-596
- Número de citas: 15 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 10 LINGUISTICA 6 EDUCACION 5 FILOLOGIA HISPANICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 MULTIDISCIPLINAR 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Incidental Focus-on-Form characteristics Núm. 19 Pág. 67-102 ARTICULO | 2022 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Gholami, Leila
|
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms Núm. 18 Pág. 149-176 ARTICULO | 2021 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Milla Melero, Ruth
García Mayo, María del Pilar
|
La retroacció correctiva oral amb estudiants adults poc escolaritzats Vol. 4 Núm. 2 Pág. 49-62 ARTICULO | 2021 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Sans Bertran, Maria Teresa
Birello, Marilisa
|
Corrective feedback preferences of primary school and university students Vol. 5 Núm. 9 Pág. 489-507 ARTICULO | 2020 | Revista Arbitrada Interdisciplinaria Koinonía |
Cubukcu, Feryal
Aksak, Kubra
|
Uso del feedback correctivo indirecto metalingüístico y su efecto en la adquisición de aspectos gramaticales en estudiantes de pedagogía en inglés de una universidad chilena Vol. 43 Núm. 2 Pág. 159-174 ARTICULO | 2019 | Educación |
Ortiz Navarrete, Mabel
Fuica, María Angélica
Saez, Lorena Alejandre
|
Analysis of telecollaborative exchanges among secondary education students Núm. 31 Pág. 97-116 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Clavel Arroitia, Begoña
|
Teachers’ beliefs about oral corrective feedback: a comparison of secondary and adult education Núm. 18 Pág. 151-176 ARTICULO | 2018 | Huarte de San Juan |
Roothooft, Hanne
|
EFL teachers’ corrective feedback and its effect on learners’ error repair in speaking Núm. 16 Pág. 96-104 | 2017 | Axioma |
Tamayo Maggi, Mónica R.
Cajas Quishpe, Diego Christian
|
Oral Corrective Feedback Strategies in EFL Núm. 16 Pág. 103-132 ARTICULO | 2016 | Elia |
Aranguiz, María Fernanda
Quintanilla Espinoza, Angie
|
Corrective feedback episodes in oral interaction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-25 ARTICULO | 2014 | IJES |
Milla Melero, Ruth
García Mayo, María del Pilar
|
La precisión gramatical mediada por la tecnología Núm. 27 Pág. 219-242 | 2013 | Literatura y lingüística |
Kotz, Gabriela
Ferreira Cabrera, Anita
|
The relevance of attention to L2 form in communicative classroom contexts Núm. 11 Pág. 11-46 ARTICULO | 2011 | Elia |
García Mayo, María del Pilar
|
Reparaciones y mediación docente en el discurso del profesor en el aula de ELE Núm. 13 Pág. 10 OTRO | 2011 | MarcoELE |
Batlle Rodríguez, Jaume
|
The importance of linguistic variation in Spanish in a multilingual and multicultural world Núm. 32 Pág. 15-29 ARTICULO | 2009 | Cauce |
Arteaga, Deborah
|
Diagnosing O-ring failures Vol. 70 Núm. 19 Pág. 124-125 | 1998 | Machine design |
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024