Patterns of Corrective Feedback and Uptake in an Adult ESL Classroom (2002) Panova, Iliana Lyster, Roy TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 36 Núm. 4 Pág. 573-596

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Incidental Focus-on-Form characteristics
Incidental Focus-on-Form characteristics Núm. 19 Pág. 67-102 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Gholami, Leila
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms Núm. 18 Pág. 149-176 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar
La retroacció correctiva oral amb estudiants adults poc escolaritzats
La retroacció correctiva oral amb estudiants adults poc escolaritzats Vol. 4 Núm. 2 Pág. 49-62 ARTICULO
2021 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Sans Bertran, Maria Teresa Birello, Marilisa
Corrective feedback preferences of primary school and university students
Corrective feedback preferences of primary school and university students Vol. 5 Núm. 9 Pág. 489-507 ARTICULO
2020 Revista Arbitrada Interdisciplinaria Koinonía
Cubukcu, Feryal Aksak, Kubra
Uso del feedback correctivo indirecto metalingüístico y su efecto en la adquisición de aspectos gramaticales en estudiantes de pedagogía en inglés de una universidad chilena
Uso del feedback correctivo indirecto metalingüístico y su efecto en la adquisición de aspectos gramaticales en estudiantes de pedagogía en inglés de una universidad chilena Vol. 43 Núm. 2 Pág. 159-174 ARTICULO
2019 Educación
Ortiz Navarrete, Mabel Fuica, María Angélica Saez, Lorena Alejandre
Analysis of telecollaborative exchanges among secondary education students
Analysis of telecollaborative exchanges among secondary education students Núm. 31 Pág. 97-116 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Clavel Arroitia, Begoña
Teachers’ beliefs about oral corrective feedback: a comparison of secondary and adult education
Teachers’ beliefs about oral corrective feedback: a comparison of secondary and adult education Núm. 18 Pág. 151-176 ARTICULO
2018 Huarte de San Juan
Roothooft, Hanne
EFL teachers’ corrective feedback and its effect on learners’ error repair in speaking
EFL teachers’ corrective feedback and its effect on learners’ error repair in speaking Núm. 16 Pág. 96-104
2017 Axioma
Tamayo Maggi, Mónica R. Cajas Quishpe, Diego Christian
Oral Corrective Feedback Strategies in EFL
Oral Corrective Feedback Strategies in EFL Núm. 16 Pág. 103-132 ARTICULO
2016 Elia
Aranguiz, María Fernanda Quintanilla Espinoza, Angie
Corrective feedback episodes in oral interaction
Corrective feedback episodes in oral interaction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-25 ARTICULO
2014 IJES
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar
La precisión gramatical mediada por la tecnología
La precisión gramatical mediada por la tecnología Núm. 27 Pág. 219-242
2013 Literatura y lingüística
Kotz, Gabriela Ferreira Cabrera, Anita
The relevance of attention to L2 form in communicative classroom contexts
The relevance of attention to L2 form in communicative classroom contexts Núm. 11 Pág. 11-46 ARTICULO
2011 Elia
García Mayo, María del Pilar
Reparaciones y mediación docente en el discurso del profesor en el aula de ELE
Reparaciones y mediación docente en el discurso del profesor en el aula de ELE Núm. 13 Pág. 10 OTRO
2011 MarcoELE
Batlle Rodríguez, Jaume
The importance of linguistic variation in Spanish in a multilingual and multicultural world
The importance of linguistic variation in Spanish in a multilingual and multicultural world Núm. 32 Pág. 15-29 ARTICULO
2009 Cauce
Arteaga, Deborah
Diagnosing O-ring failures
Diagnosing O-ring failures Vol. 70 Núm. 19 Pág. 124-125
1998 Machine design

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024