Consumer-stated preferences towards Protected Designation of Origin (PDO) labels in a traditional olive-oil-producing country (2014) Erraach, Yamna Sayadi Gmada, Samir Gómez Muñoz, Ana Cristina Parra López, Carlos New medit. Mediterranean journal of economics, agriculture and environment = Revue méditerranéenne d'economie, agriculture et environment Vol. 13 Núm. 4 Pág. 11-19

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El sector oleícola andaluz con calidad diferenciada
El sector oleícola andaluz con calidad diferenciada Vol. 24 Núm. 2 Pág. 187-208
2024 Economía agraria y recursos naturales
García Moral, Ana de Loma Ossorio Mata, Juan Gallego Valero, Leticia Moral Pajares, Encarnación
Are short food supply chains a sustainable alternative to traditional retailing? A choice experiment study on olive oil in Spain
Are short food supply chains a sustainable alternative to traditional retailing? A choice experiment study on olive oil in Spain Vol. 23 Núm. 1 Pág. 131-156 ARTICULO
2023 Economía agraria y recursos naturales
Lami, Olda Díaz Caro, Carlos Mesías Díaz, Francisco Javier
Influence of ethnocentrism on consumer preference patterns
Influence of ethnocentrism on consumer preference patterns Vol. 19 Núm. 1 Pág. 55-68 ARTICULO
2020 New medit
Bernabéu Cañete, Rodolfo Oliveira, Fátima Rabadán, Adrian Díaz Donate, Mónica
Imagen de España como productor de aceite de oliva:
Imagen de España como productor de aceite de oliva: Núm. 3109 Pág. 47-58 ARTICULO
2019 Boletín económico de ICE, Información Comercial Española
García Galán, María del Mar Román Suero, Beatriz Chamorro Mera, Antonio
Preference for olive oil consumption in the Spanish local market
Preference for olive oil consumption in the Spanish local market Vol. 14 Núm. 4 Pág. 3 ARTICULO
2016 Spanish journal of agricultural research
Bernabéu Cañete, Rodolfo Díaz Donate, Mónica
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes Vol. 66 Núm. 4 Pág. 10
2015 Grasas y aceites
Cabrera, E.R. Arriaza, M. Rodríguez Entrena, Macario

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025